Vytknutie vady služby - postup

.Royal Travel Group s.r.o., sídlo: Dunajská 4, 811 08 Bratislava, IČO: 50516493 

Kontaktné údaje: 
tel: +421 911 775 504
e-mail:  info@royaltravel.sk

Postup pri uplatňovaní a vybavovaní uplatnenia zodpovednosti za vady služby – vytknutia vady služby v zmysle zákona č.108/2024 Z.z. v nadväznosti na príslušné ustanovenia Občianskeho zákonníka.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------               

1. Záručná doba na poskytnuté služby je 24 mesiacov

2. Spotrebiteľ si právo na uplatnenie zodpovednosti za vady služby uplatňuje bezodkladne po zistení vady služby.

3. Vadu môže spotrebiteľ vytknúť- uplatniť v ktorejkoľvek prevádzkarni Royal Travel Group s.r.o., alebo prostriedkami diaľkovej komunikácie na adrese sídla obchodníka: Royal Travel Group s.r.o., sídlo: Dunajská 4, 811 08 Bratislava, IČO: 50516493, email:  info@royaltravel.sk.

4. O vytknutí vady služby Royal Travel Group s.r.o. poskytne spotrebiteľovi bezodkladne po vytknutí vady spotrebiteľom písomné potvrdenie o vytknutí vady služby a o lehote, v ktorej vadu odstráni, ktorá nesmie byť dlhšia ako 30 dní odo dňa vytknutia vady služby.

5. V prípade ak Royal Travel Group s.r.o. odmietne zodpovednosť za vady služby písomne oznámi spotrebiteľovi dôvody odmietnutia zodpovednosti za vady služby.

6. Ak spotrebiteľ znaleckým posudkom alebo odborným stanoviskom vydaným akreditovanou osobou, autorizovanou osobou alebo notifikovanou osobou preukáže zodpovednosť predávajúceho za vadu, môže vytknúť vadu opakovane a Royal Travel Group s.r.o. nemôže odmietnuť zodpovednosť za vadu;

7. Za účelom vytknutia vady služby môže spotrebiteľ vyplniť Protokol o vytknutí vady služby nachádzajúci sa na webovom sídle Royal Travel Group s.r.o. v priečinku „Vytknutie vady – postup“

Protokol o vytknutí vady - STIAHNUŤ TU

 

POUČENIE
O PRÁVE SPOTREBITEĽA PODAŤ OBCHODNÍKOVI ŽIADOSŤ O NÁPRAVU PODĽA ZÁKONA Č. 391/2015 Z. Z. V ZNENÍ NESKOR. PREDPISOV

1. Kupujúci má právo obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu, ak nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva. Kupujúci má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu (ďalej len „návrh“) subjektu alternatívneho riešenia sporov, ak predávajúci na žiadosť o nápravu odpovedal zamietavo, alebo na ňu neodpovedal do 30 dní, odo dňa jej odoslania.

2. Subjektom alternatívneho riešenia sporov je Slovenská obchodná inšpekcia, okrem sporov vyplývajúcich zo zmlúv o pripojení do distribučnej sústavy, zmlúv o pripojení do distribučnej siete, zmlúv o združenej dodávke elektriny, zmlúv o združenej dodávke plynu, zmlúv o dodávke a odbere tepla, zmlúv o dodávke pitnej vody a zmlúv o odvádzaní odpadovej vody uzatvorených so subjektom vykonávajúcim regulovanú činnosť podľa osobitného predpisu, okrem sporov vyplývajúcich zo zmlúv o poskytovaní finančných služieb, sporov vyplývajúcich zo zmlúv o poskytovaní verejných služieb, ktoré sa týkajú kvality a ceny služieb, a okrem zmlúv o poskytovaní poštových služieb, ktoré sa týkajú poštových služieb a poštového platobného styku.

3. Subjektom alternatívneho riešenia sporov sú aj oprávnené právnické osoby zverejnené na stránke: www.mhsr.sk/obchod/ochrana-spotrebitela/alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov-1/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov-1

 

FORMULÁR NA ODSTÚPENIE OD ZMLUVY UZAVRETEJ NA DIAĽKU A ZMLUVY UZAVRETEJ MIMO PREVÁDZKOVÝCH PRIESTOROV OBCHODNÍKA - STIAHNUŤ TU

(Vyplňte a zašlite tento formulár, len ak si želáte odstúpiť od zmluvy uzavretej na diaľku alebo od zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov obchodníka)

Komu: Royal Travel Group s.r.o., Dunajská 4, 811 08 Bratislava, IČO: 50516493, tel.: +421 911 775 504, e-mail: info@royaltravel.sk

 

 

Copyright © 2025 Royal Travel. All Rights Reserved